Dziękujemy za udział
w Kongresie Edukacja i Rozwój!

Opisy wystąpień

Personalizacja nauczania z pomocą technologii – jak ją wdrażać w obecnych ramach prawnych

Upowszechnianie się dostępu do urządzeń cyfrowych oraz internetu zmienia status szkoły i nauczyciela. Jednocześnie otwiera nowe możliwości osiągnięcia lepszych efektów kształcenia – szczególnie w przypadku uczniów, którym w domu nie ma kto pomóc. W krajach korzystanie ze zdobyczy technologii jest już standardem. Czy istnieją przeszkody prawne lub techniczne, by nauczanie wspomagane technologią, znane jako blended learning, wprowadzać również w naszym kraju?

Podczas warsztatów dowiecie się Państwo, jak zazwyczaj zorganizowane jest takie nauczanie i jak można zastosować je w typowej polskiej szkole z wykorzystaniem darmowych, sprawdzonych narzędzi.

Kluczowe zagadnienia:

•             nauczanie hybrydowe,

•             rekomendowane narzędzia do nauczania hybrydowego,

•             sprawdzone zasoby edukacyjne,

•             przepisy prawa regulujące stosowanie technologii w edukacji.

Prelegent

Andrzej Pieńkowski

Specjalista w dziedzinie mediów cyfrowych oraz technologii w edukacji. Z wykształcenia geochemik, pracował naukowo w Polskiej Akademii Nauk, następnie został popularyzatorem specjalizującym się w naukach o Ziemi. Współpracował jako dziennikarz i ekspert z czasopismami Wiedza i Życie, Świat Nauki, Wprost, Przekrój, Academia, kanałami Discovery, Planete, Khan Academy. Programista i fan Linuxa. Od 2014 roku zajmuje się edukacją jako manager ds. rozwoju produktów w fundacji Katalyst Education.

Wróć do góry strony