Dziękujemy za udział
w Kongresie Edukacja i Rozwój!

Opisy wystąpień

Wykorzystanie technologii VR (wirtualna rzeczywistość) w nauczaniu – od czego zacząć swoją przygodę?

  • Na czym polega uczenie przez doświadczenie w wirtualnej rzeczywistości?
  • Czy wirtualna rzeczywistość zwiększa zaangażowanie uczniów w naukę?
  • W jaki sposób przeprowadzać lekcję z wykorzystaniem VR?
  • Czy wirtualna rzeczywistość zastąpi standardowe ćwiczenia?
  • Czy nauczyciel musi przejść dedykowane szkolenie, aby korzystać z technologii VR?
  • Jak wykorzystać urządzenia VR w czasie utrudnień związanych z pandemią?

Prelegenci

Ania Dąbrowska

Absolwentka Wydziału Chemii na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. Popularyzator nauki, specjalistka w obszarze edukacji online, twórca platform paniodchemii.pl i kursydomatury.pl. Jej bloga odwiedza rocznie 100 tys. osób. W nauczaniu stawia na efektywność (zarówno po stronie nauczyciela jak i ucznia) oraz partnerskie relacje.

Marcin Sołodki

Pedagog zdolności, certyfikowany trener, ekspert edtech. Autor znanych w Polsce projektów e-learningowych dla dzieci, m.in. Sieciaki.pl oraz platform do zdalnej edukacji. Prowadzi warsztaty dla dzieci, rodziców i nauczycieli dotyczące wykorzystania nowych technologii w edukacji oraz zagrożeń internetowych. Projektuje edukacyjne narzędzia i aplikacje mobilne w startupach GMS Innowacje i GMS Projekty. Od blisko 2 lat zaangażowany w projekt VR Distance Learning, mający na celu wdrożenie na polskich uczelniach platform edukacyjnych opartych o wirtualną rzeczywistość. Współpracuje z ośrodkami doskonalenia nauczycieli. Nagrodzony przez Prezydenta RP Brązowym Krzyżem Zasługi za ochronę praw dzieci.

Wróć do góry strony